گفتمان برتر؛ برگزیده جشنواره بین المللی مقاومت و بیداری :: گفتمان برتر

گفتمان برتر

دغدغه نوشت های یک طلبه ی تمدن گرا

گفتمان برتر

دغدغه نوشت های یک طلبه ی تمدن گرا

گفتمان برتر

امروز ما در یک چالش عظیم قرار داریم با مراکز قدرتى که فکر آنها این است که اگر این نظام کارآمدى خود را به‌طور کامل اثبات کند، عرصه براى آنها تنگ خواهد شد؛ کمااین‌که همین الان هم آنهامى‌بینند در مقابل نظام جمهورى اسلامى کم‌کارى کرده‌اند که نظام ما توانسته به پیشرفتهایى که دوستان اشاره کردند، نایل آید.گفتمان عدالت، یک گفتمان اساسى است و همه چیز ماست. منهاى آن،جمهورى اسلامى هیچ حرفى براى گفتن نخواهد داشت؛ باید آن را داشته باشیم.
در دهه‌ی چهارم انقلاب، گفتمان اصلیِ، پیشرفت و عدالت است؛ پیشرفت در همه‌ی ابعاد علمی و اقتصادی و اخلاقی و فرهنگی، و عدالت همه‌جانبه در توزیع فرصتها و امکانات مادی و معنوی.گفتمان یعنى یک مفهوم و یک معرفت همه‌گیر بشود در برهه‌اى از زمان در یک جامعه. آنوقت، این میشودگفتمان جامعه.این گفتمان را باید همه‌گیر کنید؛ به‌گونه‌یى که هر جریانى، هر شخصى، هر حزبى و هر جناحى سر کار بیاید، خودش را ناگزیر ببیند که تسلیم این گفتمان شود؛ یعنى براى عدالت تلاش کند و مجبور شود پرچم عدالت را بر دست بگیرد؛ این را شما باید نگه دارید و حفظ کنید.لازمه‌ی تحقق الگوی اسلامی–ایرانی پیشرفت و رسوخ آن در میان نخبگان، گفتمان‌سازی آن در جامعه است. این گفتمان سازى براى چیست؟ براى این است که اندیشه‌ى دینى، معرفت دینى در مخاطبان، در مردم، رشد پیدا کند. اندیشه‌ى دینى که رشد پیدا کرد، وقتى همراه با احساس مسئولیت باشد و تعهد باشد، عمل به وجود مى‌آورد و همان چیزى میشود که پیغمبران دنبال آن بودند. فرهنگ صحیح، معرفت صحیح...
(آیت الله العظمی امام خامنه ای روحی له الفداء)
***
صفحه اختصاصی سایت گفتمان برتر در نرم افزار تلگرام
https://telegram.me/goftemanbartar
شناسه کاربری صفحه:
@goftemanbartar
شناسه کاربری مدیرسایت:
@gofteman

پیوندهای روزانه

وبسایت گفتمان برتر


هوالعلیم

گفتمان برتر برگزیده ی اولین جشنواره ی بین المللی مقاومت و بیداری شد.

وبگاه گفتمان برتر

در نخستین جشنواره ی فعالان بین المللی عرصه ی فضای مجازی که به همت دبیرخانه ی این همایش و با حمایت سازمان بسیج مستضعفین، شورای عالی فضای مجازی، سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال، مؤسسه نور و...  برگزار شده بود از بین ۹۰۰ اثر ارسالی به زبان های فارسی، عربی، انگلیسی، اسپانیولی، ترکی استانبولی و کردی، 50 اثر برگزیده و بر اساس رتبه به 12 اثر  سکه بهار آزادی اهداء گردید.

در این جشنواره وبگاه گفتمان برتر با ارسال یکی از مطالب خود، برای اولین بار و در آستانه ی دهمین ماه فعالیت، بعنوان اثر برگزیده موفق به کسب لوح تقدیر و تندیس اولین جشنواره ی بین المللی مقاومت و بیداری گردید.

مطلب " اظهارات تکان دهنده ی جوان اهل سنت فلسطینی که با سخنان سید حسن نصرالله شیعه شد" که پیش از این توسط این وبگاه منتشر شده بود و نیز بازتاب فوق حد تصوری در رسانه های سایبری و مکتوب پیدا کرده بود، در این جشنواره به انتخاب هیئت محترم داوران بعنوان اثر برگزیده انتخاب شد.

گفتنی است، طبق ادعای مسئولین جشنواره، مقالاتی که به زبان انگلیسی و یا عربی ترجمه شده بودند در اولویت امتیازدهی در این جشنواره قرار داشتند.


وبگاه گفتمان برتر

در اختتامیه این مراسم که چهارشنبه 7 اسفند 92 در تالار شیخ انصاری دانشکده حقوق دانشگاه تهران برگزار شد، نفرات برگزیده جوایز خود را از جناب آقای دکتر سعید جلیلی دبیر سابق شورای عالی امنیت ملی و نماینده ی مقام معظم رهبری در این شورا و عضو مجموع تشخیص مصلحت نظام دریافت کردند.

ایشان در این مراسم سخنرانی کوتاهی در باب نقش رسانه های سایبری در تقویت جریان مقاومت و ایجاد تمدن نوین اسلامی ایراد فرمودند. متن کامل سخنرانی از این لینک قابل دریافت میباشد.

وبگاه گفتمان برتر این موفقیت را به همه ی همراهان خویش صمیمانه تبریک عرض مینماید.

امید است مرضای رضای حق تعالی قرار گیرد.


 پ.ن:

- متأسفانه عملکرد بسیار ضعیف دبیرخانه، اصلا در شأن این جشنواره با این هزینه های گزاف نبود. این مسئله در تک تک مراحل برگزاری این جشنواره از فراخوان تا اختتامیه کاملا مشهود بود. بعنوان مثال در بحث اطلاع رسانی اختتامیه، بعد از چندین بار تعویق این مراسم، ساعت 10 صبح روز مراسم (7 اسفند) این پیامک از طرف کمیته اطلاع رسانی به بنده فرستاده شد: " به نام خدا مجازی کار مقاوم حضرتعالی از برگزیده گان نهایی جشنواره بین المللی فعالان فضای مجازی مقاومت و بیداری می باشید. بار دیگر از شما دعوت بعمل می آید. امروز چهارشنبه در اختتامیه جشنواره که با سخنرانی دکتر جلیلی در دانشگاه تهران برگزار می شود شرکت فرمایید. زمان 15 تا 18" این در حالی است که پیش از این در پیامک و ایمیلی که چند روز قبل از آن فرستاده شده بود هیچ اشاره ای به برگزیده شدن نشده بود و همچنین هیچ توضیحی هم در این مورد در سایت رسمی جشنواره در این مورد وجود نداشت. در این شرایط با زحمت فراوان توانستیم شماره ی دبیر اجرایی مراسم را پیدا کنیم و با ایشان تماس بگیریم اما ایشان نیز از ارائه هرگونه توضیحی در این مورد خودداری کردند. نتیجه این شد که باوجود صرف هزینه گزاف و تحمل سختی سفر به تهران آنهم 30 دقیقه قبل از شروع برنامه(!) و با تأخیر پرواز و گیر افتدن در ترافیک تهران، نگارنده زمانی به مراسم رسید که غرفه های نمایشگاهی و تجهیزات مربوط به اختتامیه در حال جمع آوری بودند! بگذریم که برخورد سرد و بی روح(و در یک مورد بی ادبانه) عوامل اجرایی اختتامیه، این بنده را بیش از پیش از طی این مسیر در این شرایط پشیمان کرد.

امیدوارم که مسئولین ارشد دبیرخانه ی این جشنواره نسبت به انتخاب همکاران خود دقت بیشتری به خرج دهند.

- گزارش تصویری مراسم اختتامیه در سایت خبرگزاری فارس و رجانیوز

- بازتاب این خبر در خبرگزاری رسا

نظرات  (۷)

سلام و درود
سپاسگزارم بابت زحماتی که میکشید.
لینک شدید.
به ماهم سری بزنید.
  • احسان کفشدارطوسی
  • دوستان عزیز گفتمان برتر 

    انشالله در این مسیر نورانی که با رشادت ها و شهامت های زیادی همراه بوده و خواهد بود موفق و موید باشید

    و بتوانید رضایت ولی عصر (ارواحنا لتراب مقدمه الفدا) قرار بگیردید

    متاسفانه این قسم جشنواره ها سال هاست که همین جوری برگزار میشه
    همین که دنبال انجام وظیفه تون هستین و به نحو احسن به دنبال روشنگری و بصیرت افزایی در مسیر ولایت هستید، اجرتون را برده اید


    در مسیر اهل بیت (علیهم السلام) بهترین باشید
    و از عمارها و سلمان های امام خامنه ای(مدظله العالی) باشید


    سلام
    با مطلبی تحت عنوان دولتِ«اصتدال» به روزم.
    منظر حضور گرمتان هستیم.
  • تاتشکیل دولت اسلامی
  • مبارکا باشه....

    پاسخ:
    سلامت باشید
    حاصل شاگردی اساتیدی چون شماست
    ملتمس دعا
  • میرزاعبدالوحیدچشک
  • باسلام وتشکر فراوان از زحمات شما دوست مهربان وبزرگوار!!!   ب نظر بنده حقیر این تشکر وقدردانی را باید ما از شما بکنیم ک نیازمند این وب سایت برای آگاهی خودمان هستیم وب دنبال حقیقت قدر ومنزلت این سایت راباید ما بدونیم وبابتش قدردانی کنیم!! ن کسانی ک متاسفانه ب اسم جنواره خودشونو ادعا وطلایه دار این عرصه میدانن وبا برخورد بد ودور از شانیت شون نسبت ب دوستان مهربان ودلسوزی مثل شما ک دغدغه این عرصه رودارید!!!  دارن دلسردتون میکنن...


    خداوند پشتیبانتان باشد

    تبریک آقا تبریک
    و ابراز تأسف از این کم کاری های مسئولین جشنواره
    تبریک
    + تشکر از زحمات شما...
    مسلما این وبگاه تاثیرگذاری مثبتی دارد
    بنده شخصا این تاثیر را بر خودم حس می کنم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی